walking

३० मिनेटको पैदल यात्राले प्रारम्भिक मृत्युलाई रोक्न सक्छ

अहिलेको मान्छेहरुमा स्वस्थ्य रहने र तन्दरुस्त रहनलाई कुनै पनि सल्ला सुझाब चाहिदैन। उनिहरु आफ्नै तरिकाले स्वस्थ्य रहने अभ्यास गरिरहेका हुन्छन्। त्यहि अनुरुप उनिहरुले बिभिन्न किसिमको क्रिय कलप गरि वा जिममा गएर आफ्नो स्वस्थ्य को ख्याल राखने गरेका छन्। सोहि आनुरुप ३० मिनेटको पैदल यात्राले मान्छेहरुको प्रारम्भिक मृत्युलाई रोक्न सक्छ एक भन्ने कुरा अनुसन्धनले जानकरि दिएको छ। एक दिन पैदल हिँड्नुको अर्थ त्यस्ता प्रकारको हो जसले पूर्ववर्ती सेब: यो राम्रो मौका हो कि यसले चिकित्सकलाई राख्ने छ। तपाईंको रक्तचाप कम गर्न र आफ्नो पुरानो रोगहरु को जोखिम कम गर्न को लागी वजन र डे-तनाव खोल्न मद्दत – नियमित चलिरहेको छ भने तपाईको स्वास्थ्यको लागि सबै भन्दा राम्रो र सजिलो चीजहरू मध्ये एक हो। मेलिना बी जम्पोलिस, एमडी, नयाँ किताब द द चिकित्सक डिमाण्ड आहारको लेखक। “हिड नै संख्या 1 व्यायाम हो म धेरै भन्दा अधिक रोगहरु को लागि सिफारिश गर्दछु किनकी यो गर्न को लागि धेरै सजिलो छ, केहि पनि आवश्यकता छैन तर एक जोडे टेनिस जूताहरू, र अत्यन्त मानसिक र शारीरिक फाइदाहरू छन्।

एक नयाँ अन्तर्राष्ट्रिय अध्ययनको अनुसार, 30 मिनेटको लागि पाँच दिनमा व्यायाम गर्ने व्यक्तिहरूले तीव्र र जोखिमको विकासको जोखिमलाई कम पार्छन्, भित्री खेल क्लब वा जिम कुनै विकल्प छैन। धनी र गरीब, 17 देशहरूमा 130,000 मान्छे ट्रयाकिङ, अध्ययनले पत्ता लगाएको छ कि यो जिम जाँदैछ, काम गर्न हिँड्छ, वा घरजग्गाहरू जस्तै लुगा लगाएर वा बागवानी जस्तै, शारीरिक रूपमा सक्रिय रहन्छ जीवनमा विस्तार गर्दछ र बिरामीलाई कम गर्दछ।क्यानाडाको सेन्ट पॉलको अस्पतालमा स्कट लेयरको एक हृदय विशेषज्ञको नेतृत्वमा शोधकर्ताहरू पनि एक तथाकथित खुल्ला प्रतिक्रिया फेला पारेका छन्: अधिक व्यक्तिहरूले व्यायाम गर्दछन्, बिस्तारै कमजोरी हृदय रोगको जोखिममा छन् वा चाँडै मर्छन्। अध्ययनले “कुनै छत प्रभाव” फेला परेन, शोधकर्ताहरूले भने, “कुनै उच्च स्तरको शारीरिक गतिविधिसँग सम्बन्धित कुनै जोखिमहरू” 2 हप्ता भन्दा बढी मिनेट, वा 41 घण्टा भन्दा बढी हप्ता भन्दा बढी परिभाषित गरिएको छ।

Learn English - Dew Meaning in English to Nepali below

See more on youtube channel English to Nepali https://www.youtube.com/channel/UCGY-zO8qA-mqbOnYZYKoVGw/videos

हृदय रोग रोगको संसारको प्रमुख कारण हो र यसलाई विकसित गर्नेहरूको लागि उपचार र हेरविचारमा एक प्रमुख आर्थिक बोझ हो। यसले विश्वव्यापी रूपमा 2016 मा 9। 9 8 लाख मानिसलाई मारे “लखेटको सबैभन्दा धेरै दिनको लागि हिँड्नुको लागि कम्तीमा 30 मिनेट हिड्न निकै लाभ हुन्छ, र उच्च शारीरिक क्रियाकलाप पनि कम जोखिमसँग जोडिएको छ।” लिजनले लैंसेट मेडिकल जर्नलमा शुक्रबार प्रकाशित गरेको निष्कर्षको बारेमा टिप्पणी गरे। उनले यो पनि उल्लेख गरे कि हृदय रोग को रोकथाम या उपचार को लागि दबाइहरु को रूप मा या अधिक फल र सब्जियां खाने को रूप मा केहि उपायहरु को दुनिया को गरीब मान्छे को लागि अपरिहार्य हुन सक्छ। तैपनि पैदल निःशुल्क छ र पर्याप्त स्वास्थ्य लाभ ल्याउँछ। विश्व स्वास्थ्य संगठनले 18 देखि 64 वर्षका वयस्कहरूलाई सिफारिस गर्दछ कि हरेक हप्तामा प्रत्येक हप्तामा मध्यम-तीव्रता एरोबिक शारीरिक क्रियाकलापको 150 मिनेट, साथसाथै कम्तिमा दुई दिनमा मांसपेशी बलियो अभ्यास गर्दछ।

inheadline